A BNI egy pozitív, támogató, strukturált hátteret kínál egy vállalkozás fejlődéséhez, az üzletszerzéshez, a kapcsolati tőke növeléséhez.
Az elmúlt 10 évben a BNI tagok összesen több, mint 100 milliárd Ft többletbevételt generáltak egymásnak.
A BNI tagok úgy működnek együtt, mint egymás értékesítői, ezáltal olyan, mintha mindenkinek saját értékesítési csapata lenne. A tagok ismerik egymás termékeit, szolgáltatásait, így aktívan tudnak közreműködni a potenciális ügyfelek megtalálásában. Ha segítek neked, és te is segítesz nekem, a végén mindketten jól járunk.
A BNI-t 1985-ben Ivan Misner amerikai üzletember alapította, s több mint negyedévszázados történelme alatt az üzleti kapcsolatépítés és a kapcsolati marketing vezető szervezetévé vált. Mára több mint 70 országban, 10.000 csoporttal és 270 000 főt meghaladó taglétszámmal működik a BNI üzleti közössége, ahol a tagok jutalékmentesen, bizalmi alapon segítik egymást üzleti ajánlásokkal.
A BNI Magyarországon 2008 óta működik, 2017-ben közel 1000 magyar vállalkozás rendelkezett tagsággal. A magyar BNI tagok az utóbbi 10 évben 100 milliárd forint többletbevételt generáltak egymásnak.
Sikerünk titka két szóval foglalható össze, amely egyben filozófiánk is: „GIVERS GAIN” („AKI AD, AZ NYER!Ⓡ”).
Miért éri meg csatlakozni?
A BNI megköveteli, hogy a csoportok a tagságért jelentkező személyeket szakmai képzettségük és teljesítményük alapján válasszák ki; faji származás, vallás, nem, nemzeti származás, családi állapot, kor vagy fogyatékosság figyelembevétele nélkül. A BNI nem támogat semmilyen csoport tevékenységet, amely megszegi a diszkrimináció mentességről szóló nyilatkozatot.
Szabályzat és Vezérelvek (Működési Szabályzat)
2021.01.01-től érvényben lévő Szabályzat és Vezérelvek (Működési Szabályzat)
2020.01.17-től érvényes Általános Szerződési Feltételek
2021.01.01-től érvényben lévő Általános Szerződési Feltételek
Adatkezelési tájékoztató megtekintése
Cookie (süti) Tájékoztató megtekintése
Online adatok kezeléséről szóló tájékoztató